De la idee la rezultatul final sunt uneori exact noua pasi:
- Identifica necesitatea: copila are nevoie de 100 lei pentru a cumpara niste credite intr-un joc virtual cu nume greu de tinut minte.
- Gaseste forma de a obtine ce iti doresti: in cazul de fata, copila se gandeste ca a vinde limonada la reuniunea de famile ce urmeaza sa aiba loc in 3 ore este cea mai rapida forma de a obtine banii.
- Formeaza o echipa pe masura: pentru stand-ul de limonada, au fost identificati managerul de proiect (maica-sa), furnizorul de ingrediente (bunica-sa), artistul grafic (sora-sa si toata lumea care are chef de desenat) si directorul creativ (ea, bineinteles).
- Implementarea este esentiala: managerul de proiect trebuie sa se asigure ca limonada nu este nici prea acra, nici prea dulce, nici prea aromata, nici fara gust special.
- Detaliile fac diferenta: copila apreciaza ca prezentarea stand-ului de limonada este totul. Asa ca pe rand executam toate directiile de creatie primite de la ea, intra in joc chiar si o buturuga impreuna cu furnizorul bunica-sau.
- Cunoaste-ti valoarea: lista de preturi este intocmita de catre directorul creativ fara niciun fel de intrerupere si conform valorii adevarate a fiecarui pahar de limonada servit.
- Reclama este sufletul comertului: copila o promoveaza brusc pe sora-sa in functia de manager de comunicare. Cu sarcina clara de a instiinta fiecare invitat de la reuninea de familie despre minunata limonada pe care ar cam face bine sa o cumpere.
- Implicarea asigura succesul: limonada servita chiar de creatoarea conceptului nu se compara cu nimic. Asa ca succesul este firesc.
- Culege roadele muncii tale: copila numara banii la sfarsitul reuniunii. Obiectivul este atins si chiar depasit. Toti membrii echipei au fost si ei rasplatiti. Cu limonda gratis, desigur. Banii inca asteapta sa fie folositi de directorul creativ in scopul definit la punctul 1. Numai ca mangerul de proiect nu prea e de acord.



